For at MemoAssist kan synkronisere med dine andre enheder og med MemoRemote, så er der flere ting som du skal være opmærksom på:

  • Der skal være ledig plads på de enheder som kører enten MemoAssist eller MemoRemote. Kig på enheden under indstillinger -> Generelt -> Lagring og brug af iCloud. Vi anbefaler mindst 1GB ledig lagringsplads både på enheden og på iCloud. Hvis ikke der er ledig plads, så kan MemoAssist ikke gemme eller sende sine ændringer.
  • Vi anbefaler at du altid opgradere til seneste version af iOS. Se på din enhed under indstillinger -> Generelt -> Softwareopdatering.
  • Du skal have forbindelse til nettet. Enten via Wifi eller 3G. Du får den bedste oplevelse med en Wifi forbindelse, da synkroniseringen går hurtigere her.
  • Hvis det forsat driller, så slet MemoAssist eller MemoRemote på din enhed og installer dem igen fra AppStore. Når MemoAssist bliver hentet ned igen, så gendanner den automatisk sit indhold fra tidligere (kræver at du har kørt med iCloud tændt).
  • Enheder der skal synkronisere skal køre samme version af MemoAssist / MemoRemote. Opgrader iOS og derefter kig efter opdateringer i AppStore - så du ved at alt kører det nyeste.
Posted
AuthorMagnus Andersen
TagsDansk